Min viktnedgång

Genväg till

7 februari 2009

Tidig Morron!!

Uppe innan tuppen känns de nästan som .. men inte riktigt steg upp vid 7tiden.. har klätt mig o fixat till mig lite . ska snart in o försöka väcka mannen min . Har även packat ner det som ska med så det är snart bara att ta på sig skor och jacka och gå ut packa in allt o hela familjen i bilen och bege sig iväg. Ska ju upp till mamma och Roger idag =) kommer ske en förändring under tiden jag är där uppe vad får ni se en annan dag =) om det blir bra dvs.

hoppas ni får en trevlig helg alla mina trogna läsare inte för att jag vet vilka som läser men men några vet man ju =)

sitter här med min energidricka och tar det lugnt som jag alltid brukar vilja göra på morronen dock är detta tidigare än vad jag är van vid . men det får går det med. Somna inte förrän vid typ 2 tiden inatt så man är lite halvtrött. Men då somnar man kanske i tid ikväll istället .

Nej nu har jag inte tid att skriva mer

ta hand om er

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar