Min viktnedgång

Genväg till

22 februari 2009

Teneriffa!

Vår vackra vovve!!

Uppe innan tuppen idag .. alarmet ringde 06,00 steg upp typ 4 minuter senare.. var ju bara tvungen o kolla hur vädret såg ut.. men de höll ju på smälta.. lönt att de snöar en massa för o sen smälta bort direkt.. suck.. Men men så e de här nere i skåne..


Ja orsaken till att man vart uppe så tidigt idag är ju för att man skjutsat mamma o roger till flygplatsen Sturup. Dom "grisarna" åker till Teneriffa idag och kommer hem om 2 veckor .

Kuss följde med oxå så jag slapp köra själv hem hade vatt traaadigt .. Vi va lite sådär övertrötta o fnittriga i bilen ner .. va lite mer lugna på hemvägen kan bero på att jag körde hem vi åkte ner hihi.. Blev en sväng inom Centersyds parkering oxå för vi var röksugna haha.. var ju typ inget mer än maxi som hade öppet så tidigt på morronen.. sen körde vi vidare hemåt..


Åt frukost med mannen min och Kuss , sen skulle kuss hem o se om hennes lilla familj hade vaknat till liv. och jag satte mig här och gubben slockna på soffan haha..


Kuss kommer nog snart hit igen för hon ska lämna tillbaks min dammsugare.. så då blir man väl tvungen o ta en svängom med den senare idag.. Behövs kan ja säga...


Annars idag är det inget bestämt på schemat.. slappa o fixa käk o mysa o ta det lugnt bara.. jobbedag i morron för gubben min ju.

Ha en härlig söndag o ta väl hand om er!

kramizar

Fru Söderqvist!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar