Min viktnedgång

Genväg till

17 februari 2009

Poppis!

Ja nu har man diskat undan o plockat undan lite grann fanns inte så mycke o göra o har inte hunnit så mycke heller. Satt och pratade med gizmo o kuss på msn och sen cama jag med gizmo o hon skulle ringa mig så jag skrev mitt telenr. Efter en stund skrev hon varför svarar du inte hör du inte. Då kom jag på att jag skrivit kuss telenr och inte mitt eget hahaha. Så fick ju ge henne mitt nummer så hon kom till mig istället hihi. Ja jag va lite förvirrad ringer ju mest till kuss så va väl därför det blev så.
Sen när vi pratat en stund så kom Tess och Talis hit o ville hälsa på så jag fick avsluta samtalet me Gizmo . Jag o Kuss blossa lite o snacka lite allmänt om vad som hänt idag. Sen banka de på Fönstret i köket. Trodde det va typ Johnny . Men det var Anna och Siri (annas nya vovve) som ville hälsa och snacka lite . Så vi gick ut allihop utom Ozzy då jag tror att Siri e lite liten för han . Hon va ju knappt större än Ozzys bakben hihi. Men jättesöt o go. Frös gjorde hon dock va ju kallt ute så hon skaka som sjutton hihi. så jag kom nyss in igen.
Mannen min dyker väl upp vilken minut som helst oxå.
hahaha Gizmo skriver ja oxå så som du sa innan i telefonen?? känns så ..hihi så sitter och koncentrerar mig hela tiden på vad jag skriver.
Nej nu ska ja återgå till vännerna på msn!
Tack för besöken idag !!
kramizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar