Min viktnedgång

Genväg till

20 februari 2009

28år goodbye ...

Tjotjena !

Jahapp då vart de fredag igen .. inget planerat som vanligt utan en lugn hemmakväll.. sista dagen som 28 åring ju hehe börjar bli till åren.. e snart i kapp er andra som är över 30 haha..

Ja herrejisses vart tar tiden vägen .. känns som de bara var ett par år sen man tog studenten men icke så nicke det är 10år sedan nu i juni.. :O

Idag har min kära storasyster varit här o hälsat på .. o hennes vovve sessan var oxå med så hon o ozzy har busat lite o sen mest sprungit rundor el tuggat ben . man kan verkligen inte tro att hon börjar bli till åren .. lika pigg fortfarande eller snarare har alltid varit någerlunda lugn hihi.
Så vi satt o snacka om allt o ingeting . Sen när hon körde så satte ja mig här vid datorn o har spelat lite .. kom på nu att ja skulle skriva till gizmo juue.. så ska göra de så snart ja e färdig här annars e ja väl bara osocial o lyssnar enbart med halva örat .. o då blir gizmo tosig på mig.. hahahaha..

Mannen min blir sen idag fick rycka ut o köra lite sopor idag oxå så han e väl hemma vid sex eller sju.

Funderar på om man har nåt o sälja som man inte använder men man kommer som vanligt aldrig på något ju ..

Men men det blir säkert superduperbra ändå.

Jag skulle baka idag tänkte jag men eftersom syrran kom så blev de inte så . Får se om jag pallar baka i morron förmiddag när gubben är iväg. Vet ente ens om det är någon som tänkt komma hit imorron. Så det märker jag väl .

Och då bör man ju ha nåt o bjuda på egentligen.. så jag får väl baka lite ..Kanske kuss vill komma in o baka med mig i morron..men vågar inte fråga haha.. men hon läser ju min blogg sen så får se vad hon skriver om hon skriver nån kommentar eller nåt.

Nehe Har faktiskt tagit mig en sup el två el tre ble de nog .. haha Amarula... men kan ju inte sitta här själv o pimpla förvisso inte så mycket kvar i flaskan men ändå.. känns udda o sitta själv o snapsa. så får strunta i det nu.

Nej nu ska jag skriva till Gizmo... brb....
,,,
...
.....
......
så nu har jag skrivit får se om hon svarar..

ha en trevlig helg kraamizzar LindiPindi alias fru söderqvist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar