Min viktnedgång

Genväg till

16 februari 2009

Försvunnen Plånbok!

Godmorron och trevlig ny vecka =)
Idag vakna jag vid halv åtta kolla telefonen och såg att jag fått mess från min man.. hans plånbok har varit osynlig ett par dagar.. så han hade messat och undra om jag kunde leta efter den här hemma. Så jag steg upp och gick upp och släppte ut Ozzy och röka min morgoncigg . Sen börja ja leta kolla igenom tvättkorgen men inget där kolla runt lite överallt i hemmet i soffan ,vid datan,under soffbordet m.m. sen gick ja in en gång till i sovrummet för o kolla runt sängbordet då hitta ja ett par arbetsbyxor under en tröja på golvet och där i låg hans försvunna plånbok så nu är den återfunnen igen . Messade han och sa att jag hittat den och var. Fick till svar att där hade han kollat flera gånger så han tyckte det va mysko. Men jag säger ju det, jag tror att det spökar här ibland att nån gömmer våra grejor och sen dyker dom upp som om dom kom från ingenstans . :O
Men i detta fallet så tror jag att han inte kollat ordentligt för det händer allt för ofta att Karlar tittar men har inte lyft på saker och ting för och kolla under. hahahaha..
Så nu sitter jag här vid datorn och har spelat lite på blip och nu skriver jag så klart blogg.
Ska se om jag får energi till att ta ett riktigt städtag här hemma. Dammsuga svabba golv m.m.
Den hemmagjorda pizzan igår blev bra. Gott Gott!
Idag vet jag inte vad det blir för mat ,kanske kött och pommes vem vet. Får se vad jag faller för när jag öppnar frysen sen.
Nehe nu ska jag inte tråka ut er längre med min meningslösa blogg .
Lämna gärna kommentarer så jag vet vilka ni är som läser. Några vet jag ju men inte alla.
kramizar och ha en riktigt bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar