Min viktnedgång

Genväg till

23 februari 2009

"Axel el skuldra?"

Måndagförmiddag här och helgen är över!

Jag har inget speciellt planerat för dagen.. väntar besked på om jag får låna bilen av mamma o Roger för o ta mig till typ väla eller familia så jag kan shoppa lite födelsedagspaket för mina födelsedagspengar hihi..

Ska även få paket eller pengar av min Gumma med familj i klippan.. får se vad de blir när hennes gubbe dyker upp i kväll. så har lite beslutsångest om ja får låna bilen och om jag då ska köra ut och handla nu i eftermiddag eller vänta tills i morron om ja nu får mer pengar.. hm.. får fundera... hihi..

Har haft "molande" värk i axeln el nedre delen av axeln eller om de blir skuldran då ... kan inte riktigt komma på vad de heter.. känns i mellanåt som om nån borrar sig in eller nåt .. Trodde först det berodde på att jag suttit konstigt här vid datorn men har knappt suttit vid datorn på hela helgen.. men det har varit så konstant hela tiden ändå.. känner inget när jag ligger ner men så fort jag reser mig upp så kommer det.. får väl se om jag vågar mig på nån massage. Kuss har erbjudit sig att testa.. men jag är ju så satans öm hihi men hon gjorde lite igår när vi tog ett bloss där ute. O det gjorde ont men var ändå skönt .
Krångligt de där..

Måste väl ta en svängom om med dammsugaren idag oxå hundhår i varje hörna som vanligt.

Menmen så e det när man har en hund som FÄLLER!! 2 ggr om året 6 månader åt gången hehe..

Nej nu kallar balkongen på mig hehe..

Ha en superbra dag..

kramizar Fru Söderqvist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar