Min viktnedgång

Genväg till

19 februari 2009

Härligt!

Tjotjena ja idag har de blivit två långa blogginlägg om vad som hänt tidigare m.m. så får väl ta o skriva en vanlig blogg oxå!

Skrämde ju nästan livet av min vän Vibbe för jag hade skrivit till henne på msn i förmiddes att hon skulle kolla min blogg.. jag mena så klart den bloggen "om Niclas" men hon hade varit iväg hela dagen så hon kom hem i eftermiddes o gick in o kolla o det första hon ser är " den värsta dagen i mitt liv" sen ringde hon mig o fråga "Vad har hänt gumman?" jag fatta inget först men sen fatta ja när hon sa de om den värsta dagen bla bla så jag sa "läs hela bloggen" hihi o då fatta hon ju att inget hänt idag.. Hon trodde att de typ hade brunnit igen eller nåt stackaren.. va inte meningen o skrämmas ju ... hihi

Idag har jag slappat mestadels bara suttit här vid datorn chattat o spelat . Men framåt eftermiddag då fick ja fart ja diska undan,la in all rentvätt på sin plats ,bädda sängen o lite småplock. Sen ble de datan igen.. typ 10min senare kom mannen min hem.

Har haft byteshandel me kära kusin Tess hihi hon fick köttfärs av mig o jag fick falukorv av henne hahaha.. ja de e bra o bo nära varandra ibland hihi..

Har precis kommit ut från ett härligt bad plus dusch för jag har snyggat till mig lite rakat benen osv.. så nu känner man sig fräsch igen =)

Ska nog snart väcka gubben min oxå annars somnar han väl aldrig ikväll och jag börjar bli hungrig så vill ha mat snart.

Så kvällen som e kvar blir matlagning,äta,kolla serier sova .. tror jag.. får väl se om det blir så eller inte.

Kramizar Fru Söderqvist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar