Min viktnedgång

Genväg till

26 februari 2009

Frågor o Svar =)

1. Hur gammal är du om fem år? 34år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min Man
3. Hur lång är du? 160 cm.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Blond & Blonder
5. Vem ringde du senast? Kuss
6. Vem ringde dig senast? Kuss hehe
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Natti Natti.vi hörs i morgon kuss. Jag försvann innan för talis va gnällig o trött så la mig på soffan med henne o då dog min data. men sov gott så hörs vi i morgon puss o kram love you :D"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? skickar nog mest sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? har bara min mamma kvar i livet
10. När såg du senast din mamma? den 22 februari
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du i dag? 07,55
13. Vilken är din favoritjulsång? Låt julen förkunna
14. Vilken är din favoritplats? sängen
15. Vilken plats föredrar du minst? golvet haha
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i en lastbil med min man
17. Vad skrämde dig om natten som barn?minns faktiskt inte har nog inte varit så rädd av mig..
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? när jag o kuss gjorde roliga bilder me mobilerna hihi
19. Hur stor är din säng? 180
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? endast trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 vanliga 4 mindre o 1 st liten som e min gosekudde hihi
23. Hur många landskap har du bott i? Skåne,Småland
24. Vilka städer har du bott i? Helsingborg, Åstorp,Hyllinge,billesholm,värends nöbbele,ö.ljungby,källna,nyvång.. om man nu kan kalla de för städer haha
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota
26. Är du social? varierar
27. Vilken är din favoritglass? Chocklad glass
28. Vilken är din favoritefterrätt? äter sällan efterrätt
29. Tycker du om kinamat? Japp
30. Tycker du om kaffe? hm ja..men dricker de typ bara när jag umgås me min gumma Mahiia hihi
31. Vad dricker du till frukost? Helst oboy :P
32. Sover du på någon särskild sida? sover på högersida av sängen o ligger på högersida oxå för de mesta.
33. Kan du spela poker? Japp
34. Tycker du om att mysa/kela? Jaa
35. Är du en beroendemänniska? ja men ska bli ändringar på de
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja.. eller känner inte men Norska kungen fyller år samma dag som mig. haha
37. Vill du ha barn? hm vet ente faktiskt.. blir de nåt så blir de nåt o blir de inget så går de med.
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska bara
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp !fast inte ja som vart skadat hehe
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Båda
41. Vad spenderar du helst pengar på? grejor till andra eller till min vovve
42. Äger du dyrbara smycken? hm.. nej e så dyrbara..
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Vad blir de för mat
44. Kan du rulla med tungan? nope
45. Vem är den roligaste människan du känner? finns flera stycken svårt o välja
46. Sover du med gosedjur? Nope
47. Vad har du för ringsignal? "snuggle song med schnuffel bunny"
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? nej
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en penna
50. Flirtar du mycket? nej
51. Kan du byta olja på bilen? Jo om man måste så=)
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nepp
53. Vilken var den senaste boken du läste? minns ej
54. Läser du någon dagstidning? Nä kollar på nätet ibland bara
55. Prenumererar du på någon veckotidning? allers snart igen tror jag hihi
56. Dansar du i bilen? hm dansar o dansar lite smått då o då isåfall haha
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? mix megapol tror ja de va
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? handellista
59. När var du i kyrkan senast? när cheevy döptes
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Wilgotsson o Klingborg
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? en natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar