Min viktnedgång

Genväg till

18 februari 2009

TvättDag!

Ja idag står tvättning på schemat under sena eftermidda till kvällen som alltid.

Har varit iväg och handlat lite idag nödvändigheter som vanligt. De tar ju slut då och då. Tog Ozzy med mig ut på promenad ner till netto och sen hem igen så klart. Tog ett bloss med kuss när vi kom hem och sen följde hon med in här en sväng skulle låna datan en snabbrunda. Sen snacka vi lite skit om ditt och datt.

Har precis spelat lite men förlora bara hela tiden i stort sett så nu sket ja i det hehe.

Ska ta o diska undan och dammsuga och renbädda sängen nu innan de e dags o traska ner till tvättstugan . Har massvis med tvätt känns de som men de tycker jag alltid haha..

Har även pratat med syrran idag hon vill ha en ny mobil så hon e helt uppe i det nu.. ska hon ha ny mobil ska den komma idag typ går inte och vänta några dagar eller nåt sånt utan de ska vara med de bums. hahaha.

Vill ha en ny mobil jag oxå men har inte råd just nu . Får ju försöka spara på allt man kan .

Jag vill ha ett jobb!!! att det ska vara så svårt o få.

nehe meningslös blogg som vanligt eller va säger ni??

skriver kanske mer senare om ja har nåt mer vettigt o komma med.

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar