Min viktnedgång

Genväg till

27 februari 2011

Händelsefull Lördag!!!

Hej mina vänner!

Igår var vi i växjö o titta i affärer och handla lite.. mindre smart på ett sportlov samt lönehelg.. fy fasiken med folk det var vid ett köpcentra där även maxi ligger där vi handla.. men det gick det oxå :D

Sen blev det en snabbvisit hos svärföräldrarna då vi skulle möta upp Ola där för han skulle åka med oss till blekinge för o låna niclas jobbebil. Hade huvudvärk när jag vakna på morgonen och kan säga att den blev inte bättre framåt eftermiddagen när vi körde hemåt.. men efter vi kommit hem tryckte ja i mig lite fler piller och bara slappa på soffan då avtog det lite iallafall..

På kvällen fick jag reda på att en av mina bästa vänner varit med i en bilolycka , tur i oturen så var deras barn inte med i bilen.. och dom hade änglavakt som klara sig från svåra skador.. men tillräckligt ändå tycker jag.. min vän Maria fick sprickbildningar i bröstkorgen och ont i ryggen m.m. så dom tog inga risker för att få ut henne utan dom valde att klippa av taket för att inte riskera att hon hade allvarligare skador.. men tack o lov så var det inte det.. så dom fick åka hem igen igår..

tackar änglarna för att dom skydda mina vänner !!!

Saknar dig och önskar jag kunde komma hem till dig o bara få vara i din närhet älskade gumman.. men vi får prata i telefon istället när du känner att du orkar.. finns här 24/7 för dig.. älskar dig Maria!!!!

Hd information om olyckan med Min Gumma o Janne

*************************************

Idag söndag blir det iväg och handla hem det sista som saknas för att vi ska klara oss i ca 1 månad så man slipper småhandla förutom sånt som man inte kan ha så länge så klart..

Maken jobbar och kommer väl hem om en timme eller två .. under tiden har jag diskat o plockat undan gått igenom lite vad som behövs osv.. skulle behöva ta en sväng med dammsugaren oxå får se om jag gör de nu eller senare ..

Annars blir det nog en lugn söndag här ..

Imorgon ska man ut på äventyr med mamma .. vi ska köra till Ikea i Älmhult och shoppa lite och titta runt :D Ska bli kul längesen man var där nu.

Hoppas ni haft en bra helg

kraaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar