Min viktnedgång

Genväg till

3 februari 2011

Grattis min Älskade Vovve!!

Ozzy 8år idag!!
Ja idag blir vår älskade vovve hela 8 år
Undrar vart tiden tar vägen
Känns som det var igår han flytta hem till oss, men det är redan 6 år sedan eller ja om 17dagar för och vara exakt :D 
 Här ligger han hemma hos sin "moster maria" och myser på altanen 
(fotot taget för 5år sedan)
 Soffhund kan man lugnt säga att han är.. älskar och ligga på allt som är mjukt :D
Här ligger han i soffan hemma hos Kuss Tess
 Inte överförtjust av att bli fotograferad men ibland lyckas man få bra bilder hihi här ligger han ute på balkongen från vår marklägenhet i Åstorp.
 O nu har han tagit sig ner på gräsmattan i samma lägenhet , och han bara älskar bollar :D 
Ni ser han pratar med mig här .. säger nog något i likhet med
"matte sluta nu , vill inte bli fotograferad mer"
 Här är vi på väg hem från affären och han fick ett grisöra när vi var halvvägs hemma för jag ville se vad han gjorde.. han bar de så fint i munnen hela vägen hem :D

 Njuter ute i solen/skuggan
 Spaning pågår från kuss köksbord hihi
 räcker tungan haha.. undrar vad han drömde om här...
 Såhär urgullig kan man vara när man sover djupt hihi
 Mysa gör han bara när han själv känner för de och här blev de mys på golvet ihop med 
"moster Madde"
 Älskar barnmat och älskar barn :D
 Ozzy o frugan Sessan :D

 "släpp katten .. looovar o inte göra nåt dumt" 

Haha väldigt nyfiken på den lilla stackars kattungen men våga inte testa o låta dom träffas för Ozzy kan vara lite väl "hårdhänt" ibland hihi.
 Här får han inte ta bollen för matte.. men har full koll ifall nån tänkt ta den ifrån han ...
 Fint kort på "mormor gittan" och Ozzy killen :D
 Blir matad av Cheevy :D

 Pinnar är oxå högt upp på favoritlistan :D
 o springa lös i skogen är ju bara sååå härligt :D

 Ett tjusigt kort på en tjusig Kille
 Hitta sig en vattenpöl efter en långpromenad från Åstorp , snedda över åkrarna till gunnarstorp för att sen gå vidare till Bjuv hem till moster Madde o kompisen Nalle.

 Mötte upp Madde o Nalle på halvavägen och sen vände vi och gick till bjuv ..
Sis håller båda bamsevovvarna själv .. hon e stark hon.. det roliga är att dom är lika gamla vovvarna fast den ena är väldigt dragig i koppel medans den andra går lugnt o nästan bakom så lite problem mellan varven fick hon allt en framåt o en bakåt hahaha..

 Kärleksparet Ozzy o Sessan spanar ut på gräset 

 Kyckling till middag .. och det älskar vår "katthund" så han låg som en trogen hund o vakta maten i köket 

Grattis igen min underbara vovve du har gett oss så mycket glädje och ett liv utan dig kan jag inte tänka mig.
Har aldrig ångrat att jag valde att ta hand om dig och du har blivit så mycket tryggare och starkare sen du flytta hem till oss. 
Här ska du stanna tills du inte längre orkar leva mer på denna jord .. 
vilket jag hoppas tar några år till minst innan detta sker.
Matte älskar dig och många med mig .. 
du har satt spår hos så många du är helt enkelt
UNIK o SPECIELL

Puss o kram 
Din matte för evigt 
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar