Min viktnedgång

Genväg till

23 februari 2011

Fixat håret !!












Idag fick Mamma hjälpa mig och kapa av håret o färga det .. det blev väldigt kort och sen ljusbrun färg i håret :D

Tar en stund innan man vänjer sig vid att man återigen har kortklippt hår var ju några år sen sist hihi..

Men det blev kanonbra så imorgon står jag nog framför speglen o fixar håret hit o dit o testar lite olika varianter så antagligen blir de fler foton inom kort :P

Eftersom jag tappat/tappar en del hår nu sen viktnedgången.. (vanlig åkomma efter op) så tänkte jag att jag lika gärna kan klippa det kort o sen om jag vill låter jag de växa ut långt igen :D

Skriver mer i morgon

puss o kram

sov gott

kramizar

2 kommentarer:

  1. Jättesnyggt!! E nog en frissa man kan exprimentera med =D på din pressbild på fejjan är du jättelik sin syster Madelene, inte för att jag känner henne men man har väl snokat ;P

    Å GRATTIS till viktnedgången!!

    SvaraRadera
  2. tack så mycket angeline.. ja hon hade liknande frissa för några år sen oxå hihi .. kramizz

    SvaraRadera