Min viktnedgång

Genväg till

20 februari 2011

Torsdag - Lördag

Goddagens !

En liten uppdatering från dom senaste dagarna kanske..

I torsdags var jag på skolan och gjorde ett prov, muntligt .. hatar de .. men men de gick bra ändå även om jag kom av mig o ble nervös fast de bara var inför läraren o inga andra haha.. Fick mig ett VG på hela kursen.. så nu har jag bara 2 kurser kvar o avsluta så jag sen kan få igång mitt csn igen..

Efter skolan körde jag hem till mamma, skulle hjälpa henne o köra iväg massa skräp.. och sen blev det köra o hämta tankarna hos gubbarna .. sen hem igen.. bestämde oss på kvällen att vi skulle baka på fredagen. Så jag och maken min körde o handla de vi behövde till bakandet på kvällen.. och sen åkte jag med Niclas till mamma på fredagmorgon.

Blev bakat kanelbullar och biskvier :D så blev en hel dag hos mamma på fredagen..

I går så var jag hemma och röjde lite här hemma, sen körde jag o handla hem till middagen o lite annat smått o gott.. sen tvätta jag mellan 17 o 21 så det var min lördag kväll hehe.. :D

Idag har det ju inte hänt så mycket än .. så det skriver jag mer om senare..

ska bara få i mig min macka och sen ska jag vika in tvätten och dammsuga osv här hemma.. maken jobbar även idag.. så då passar ja på o städa så man inte behöver stå o göra de när han är hemma ..

ha en trevlig söndag

kraaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar