Min viktnedgång

Genväg till

11 februari 2011

Gnäll inlägg


Goddagens.. ett litet före / efter kort nu på dom första 20kg... tack sis Maria för hjälpen med ett bra program att lägga ihop två bilder till en :D

En trist fredag känns de som.. har en miljon saker i huvudet som jag tänker på o funderar o funderar.. har kommit fram till att jag har nog bästa psyket i min närmsta familj iallafall.. sen är jag duktig på o hålla det mesta för mig själv då jag vet att jag har så svårt för o prata om saker o ting utan o fälla tårar.. så det får bli min svaghet .. tårarna...

snart ska maken bege sig till jobb och jag får väl roa mig med nåt.. har en del disk o ta hand om iallafall.. o sen måste ja ner o köpa giftpinnar... ikväll blir det biffar o barbequechips (pommes liknande) glömmer alltid va dom heter haha..

just nu regnar de ute o ska tydligen gå över till snö senare JIPPI va kul eller inte..

o snart kommer nog mensen igång igen oxå känns så i magen o har gjort i några dagar.. får ta o ringa till bm mottagningen på måndag o beställa tid så ja sen kan få nån typ av preventivmedel vill dock inte ha p piller för ja har tillräckligt med tabletter som ja ska komma ihåg o ta varje dag haha.. så får väl se va dom kan erbjuda...

näe möö gnäll här.. så nu ger ja upp.. hehe

trevlig helg på er

kramizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar