Min viktnedgång

Genväg till

5 februari 2011

Nr 1 Presentera mig själv

Heej !
En presentation av mig själv ...

jag är en snart 31 årig tjej som heter Linda,  är gift med Niclas , varit ett par sen 2004 och vi har en hund som heter Ozzy som vi haft sen 2005 som i år blev 8 år.
Jag är en glad,pratglad,ensamvarg ibland, gillar lugna hemmakvällar, hitta på saker med vänner/släkt då o då .
Jag studerar på komvux just nu för att tjäna lite pengar då jobbfronten inte är den bästa här.. Flytta från skåne till blekinge för snart 1 år sen då mannen fick jobb här hos mammas kille.

den 10 november 2010 genomförde jag en Gastric Bypass Operation och har sen dess gått ner ca 20kg och mer ska det bli.
Anledningen till att jag valde att göra denna operation var för att jag sen barnsben typ 7 år varit mullig/tjock/överviktig har provat diverse sätt att försöka gå ner i vikt.. visst en del har man gått ner men sen slutar man och går åter upp igen plus gärna lite till. Så nu kände jag att jag vill leva längre och minska riskerna för hjärtproblem m.m. o därför gjorde jag operationen. Har inte ångrat en dag av att jag gjorde den .

Vet inte vad mer man kan säga om mig är en djurvän,ställer upp för mina vänner så ofta jag kan, väldigt känslig, gillar kolla på tv serier .

Älskar min man och hund överallt annat

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar