Min viktnedgång

Genväg till

9 februari 2011

Min Mamma !!

Fick ett mindre roligt samtal för 1 o en halv timme sen , det var min lillasyster som ringde från mammas mobil.
Tydligen så hade mamma fått ont i bröstet/hjärtat igen samt blivit likblek och börjat darra efter en stund under tiden dom var på macdonalds.. mamma har varit nere i skåne o hämtat lillis ... så lillis sa att vi kör in till akuten så får dom kolla upp det.. Mamma har ju varit inne förut med ont i bröstet med det har aldrig varit något fel på hjärtat utan det är panikångest .. antagligen det som drabbat henne igen nu i kväll.. men eftersom hon äter medicin mot det så behöll dom henne på observation över natten på sjukhuset.

Så sitter nu o väntar på att min lillasyster ska ringa o säga att hon är här för hon skulle komma hit när hon varit o hämtat o lämnat saker till mamma på sjukhuset.

Så hon ska sova här hos oss i natt.. så det blir nog några timmars tjejsnack oss systrar i mellan i kväll..
Mannen min har redan gått o lagt sig så vi får soffan för oss själva .

Tack min underbara vän för att du finns där när man behöver snacka av sig lite .. puss o kram

Nej nu får hon snart ringa så jag kan passa på o gå ut med ozzy sista rundan för detta dygnet oxå  i samband med o gå ner o öppna porten .

sov gott hörs i morgon..

Krya på dig min älskade mamma , tänker på dig hela tiden o hoppas det inte är nåt allvarligt utan att du får komma hem igen i morgon...

älskar dig

......

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar