Min viktnedgång

Genväg till

4 februari 2011

Stäng dörren snabbt..

Godkväll och trevlig fredagsmys på er oavsett vad ni gör.. här är de slappa i soffan o slötitta på teven..

I morse så skulle jag va den goda snälla frun och inte väcka mannen min , har en balkongdörr som knakar o gnäller värre än nåt.. (jo tänkt smörja den.. ska bara bli gjort oxå :P) sagt o gjort tänkte jag efter jag rökat klart att om jag drar igen dörren snabbt knakar den mindre.. sagt o gjort tog ja tag o drog igen , va nog inte beredd på hårt jag drog så mitt finger på andra handen kom i mellan.. bara o bita ihop o svära lite tyst inombords ... jo jag är klantig jag vet men roligt har jag åt mina egna knasigheter ibland :P

Huvudsaken var att jag EJ väckte maken

Känns som man är på väg o åka på en förkylning nu också.. inte speciellt intresserad av de.. men näsan rinner mellan varven o känns lite i halsen.. hoppas på lindrig snabbt övergående förkylning om den nu ska komma.

TV serier :
Är något jag lätt fastnar i mina favoriter är många
*One Tree Hill
*Desperata hemmafruar
*Medium
*CSI
*CSI miami
*Jims Värld
*Ghost whisperer
*Cougar Town
*Tru Calling
*NCIS
*Criminal Minds

MEN vad tror ni händer jo dom beslutar sig för o avsluta vissa serier och det är ju stööörigt när man älskar serierna o vill se mer om vad som händer i deras liv osv.. haha

Tru Calling sändes bara i 1 o en halv säsong.. sluta för några år sen..
Jims Värld slutade sändas förra året
Ghost whisperer sluta sändas förra året
Medium har slutat o sändas i år..

sååååååå tråkigt
men tur man har en del andra serier o följa ett tag till :D:D:D

Nähe dags o umgås litta med bättre hälften :D

ha en fortsatt trevlig fredag kväll

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar