Min viktnedgång

Genväg till

22 februari 2011

Min födelsedag 21 februari 2011

Goddagens !
Då har man blivit ett år äldre .. o allt känns som vanligt hihi ingen större skillnad :P

Hade en mysig dag med min älskade mamma igår, vi fika och prata och var iväg på stan och shoppa lite.. fick lite nya kläder av mamma o Roger i födelsedagspresent.. välbehövt eftersom man tappat 22kg nu hihi..

Tack för en trevlig dag älskade mamma och tack för presenterna :D

Självklart misstänker jag att ni som läser gärna vill se lite bilder så det får ni se här under.. :D

jag i mina nya leggins ser ut som jeans :D skitsnygga tycker jag .. och såna vill ja ha i jeans oxå :D Tröjan är oxå ny :D

Fick en ny jacka så jag har en egen och slipper låna älsklingens jackor hela tiden .. en vårjacka är det nog mer än vinter för den är inte fodrad men med tjocktröja under så går de bra även nu.  Även "halsduk/scarfs" är ny passa bra till kläderna :D 


försöker få en puss av Jack hihi ..

Jag och Ozzy o lille Jack :D

Ozzy som aldrig kan va tyst när han ska va med på kort så han prata hela tiden nästan hihi

Men mormor är envis och ska försöka få ett bra kort på Ozzykillen :D

Här tycker "mormor" att det ser ut som Ozzy precis svalt en katt hahahaha

På kvällen när jag kommit hem igen och maken hittat hem från jobbet så fixa han middag .. blev stekt kött o ris .. det är mumsigt man blandar i riset i köttet o häller i lite kryddor o soja .. mumsmums ..

Sen planerar vi o hitta på nåt till helgen istället eftersom jag fyllde år mitt i veckan och det är massa jobb o annat runtomkring .. så får väl se vad jag/vi kommer på..

Älskar min familj o mina vänner

tack för att ni finns !!

Puss o kram

2 kommentarer:

  1. Anna i Mossahus =)22 februari 2011 kl. 13:08

    Jättefina kläder=) Mammor är bäst!

    SvaraRadera
  2. Anna i Mossahus =)22 februari 2011 kl. 13:09

    PS. Du skulle ju haft ett långt halsband till tröjan ju=D

    SvaraRadera