Min viktnedgång

Genväg till

2 februari 2011

Behöver Jobb eller tjäna pengar :P

God Eftermiddag bloggläsare!

Ja nu har de gått några dagar sen jag skrev igen men det beror på att jag åkte på magsjuka i måndags så den dagen var toan min bästa vän :P men som tur är vara de ju oftast inte så länge så igår var jag bättre fast hade tagit slut på mina krafter i kroppen så kände mig svag och de blev därför ännu en dag att vila upp mig på , tillbringade mesta tiden av dygnet igår i sängen och titta på serier m.m . Framåt eftermiddagen kände ja mig lite piggare så passade på o fixa disken så jag blev av med det o sen blev de vila igen .

Så har inte orkat blogga nåt som ni förstår.

Idag jobbar maken eftermiddag då hans maskin gick sönder igår så då får han o Roger dela maskin några dagar eller nån vecka blir det kanske. Känns helt mysko när han är hemma på förmiddagen/eftermiddagen när man är så van vid att han jobbar.

Har även fått ringt till csn idag för och höra hur det går med mitt studiestöd.
Det visa sig att jag inte får något så länge dom inte får in att jag klarat poängen från förra terminen. Detta sa dom på skolan inte skulle vara några problem men tji fick jag. Som tur är så blir jag klar med sista kursen på fredag om jag lyckas med min muntliga redovisning. Har valt att prata om Ozzy då man fick välja vad man vill och lättast är att välja något man gillar,kan istället för att plugga in nåt man egentligen inte är intresserad av. Så har suttit och fixat powerpoint presentationen nu inför fredagen och hoppas på att jag lyckas hålla mina 5 min som det hela ska vara varken mer eller mindre .. lite klurigt med tiden :P men det ska nog gå bra det oxå.

Har inte bestämt mig för om jag ska skriva upp fler saker jag ska prata om eller ta det som det kommer för jag vet ju det mesta om min egen hund .

Så har jag tur så får jag csn från och med denna månaden iallafall.

Vill ha ett jobb behöver tjäna pengar men det finns ju inga .. o inga intressanta utbildningar heller , tänker ju inte gå nån utbildning som jag inte är intresserad av för jag vet att då kommer det inte gå bra.

Men men det löser sig väl ..

Nu är det snart dags och gå ut med Ozzypozzy en sväng och sen ska jag röja undan här hemma så här är fint när älsklingen kommer hem i kväll.



Gizmo: jag sitter och försöker komma på nån bra lösning på hur man kan ändra på bloggen så du inte tror jag snor dina idéer utan jag ville bara testa o se hur det såg ut o hur man kan göra. Men ska kika runt lite till om jag hittar nåt annat skoj man kan hitta på . Puss o kram älskar dig gumman.

Var nu rädda om er där ute 

Varma kramar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar