Min viktnedgång

Genväg till

8 februari 2011

-20 kg!!!!!!!!!

Äntligen har vågen ställt sig på exakt 20 kilo mindre än för 3,5månad sen :D:D:D

Så snart är man nere på ännu ett nytt tiotal <3

Tycker själv att det går sakta neråt men samtidigt så är ju huvudsaken att det går NERÅT o inte uppåt. Men det ska ju vara rätt omöjligt o gå uppåt igen redan.

Eftersom jag inte börjat träna nåt ännu och äter som vanligt .. ska dock bättra mig med mer grönsaker osv så visar ju vågen minus. Jag letar efter antingen ett gåband eller en crosstrainer har inte riktigt bestämt mig för vilket jag vill ha samt att man ska ha pengarna till och köpa det oxå då det inte är speciellt billigt.

Har varit några dagars uppehåll igen i bloggen pga av sjukdom igen.. denna gången nån typ av förkylning eller nåt. Är hes ,ont i halsen, lite i öronen och snuvig .. maken min har oxå varit dålig så vi har varit hemma igår o idag är han oxå hemma från jobb så han får vila upp sig ordentligt.

Så här har inte hänt så mycket sen sist mest legat och vilat osv..

i helgen möblerade jag om i storarummet det tog sin lilla tid men blev rätt OK.. ska fotografera det längre fram så ni får se hur det blev.

Idag känner jag mig lite bättre så får väl ställa mig o diska undan disken o plocka undan tvätten som hängt på tork och fixa lite middag.

Inatt blåste det jäklar i de så jag trodde fönstret skulle gå i sönder mellan varven så har inte sovit mega bra denna natt ..vaknat flera gånger.. men fönstret är helt än så de klara sig hehe.

Ha en bra dag o håll i hatten :P

kramizzar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar