Min viktnedgång

Genväg till

13 februari 2011

Myslördag o städesöndag :D

Goddagens kära bloggläsare!
Ännu en helg har snart gått förbi oss och en ny vecka med nya tag framför oss..

Jag avsluta denna veckan med städning av hela lägenheten , fick bra fart och fått gjort mycket så nu känns de skönt o ha det avklarat så kan man fortsätta njuta av helgen när älsklingen kommer hem från jobbet :D

Igår var vi hemma båda hela dagen , förutom när vi körde en runda som vi alltid brukar och kolla runt i karlshamn sen blev det en snabbvisit hos Mamma o Roger för dom behövde hjälp o starta en bil ..med startkablar o vi var ju ändå ute o körde :D

Sen körde vi och handla hem lite till middagen blev korvhamburgare .. gubbens idé för att det säljs på nån av mackarna i sverige kommer inte ihåg vilken haha..

Orkade typ en halv sen var jag mätt ... och maken tyckte inte dom blev bra så han åt inte så mycket han heller.. sen kolla vi några avsnitt av c/o segemyhr och på kvällen blev det 3 filmer två best of the best (karatefilm typ ) och sen en film med steven seagal :D Så vi bara mös i soffan och gotta oss med lite godis och läsk =)

Det var ett tag sen vi hade en sån lugn o härlig dag för oss själva utan att gubben varit o jobbat så det var väl behövt kan jag säga :D

Älskar mina pojkar något fruktansvärt mycket så det går inte o beskriva med ord .. men ibland blir det för mycket frånvaro och jag känner att jag vill kunna umgås med maken utan att han är trött efter en dag på jobb .. man får ju ha nån chans till heldag med varandra ibland oxå :D

Ang Listan jag håller på med här i bloggen oxå så har jag glömt ta kort på nån av måltiderna så det får väl vänta annars hoppar jag över den och tar nästa istället .. är ju oftast inget speciellt vi äter så varför ska man fotografera de haha..

jag och min älskade busvovve ozzy på tjejfesten 28 januari 2011 <3

Hoppas ni alla haft en bra helg och får en bra vecka !!

kraamizzar i mängder från

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar