Min viktnedgång

Genväg till

16 februari 2011

Hormonrubbning????

Halloj i blåsten..

Idag har jag haft en "crybaby" dag .. börjar funderar på om det är hormoner som spökar med mig nu när mensen kommit igång ... men ibland behöver man rensa kroppen på överflödig vätska.. så varför inte grina till massa lugna fina låtar som man bara TVUNGET ska lyssna på...

Ja lite känslig är jag ju alltid.. men idag var det lite mer utöver det vanliga..

Men nu känns det bättre igen .. :D

Finns ju så många fina låtar och när man då blandar det med och tänka på olika saker som man varit med om.. människor man saknar som både finns i livet och i himlen .. så blir det helt enkelt lite mycket för hjärnspökena.. o o vätskan hittar ut genom ögonen..

......

Annars har det väl inte hänt så mycket här idag.. maken begav sig iväg typ en halvtimme efter han steg upp.. så han ser man inte igen förrän ikväll.. o då är jag ofta trött o går o lägger mig efter en timme haha.. vi lär ju inte tröttna på varandra :P

Imorgon ska jag till skola o redovisa ett powerpoint arbete.. tack o lov för att välja handling själv.. så jag har valt ozzy pozzy hehe.. det kan man ju utan o läsa i massa papper ..

Idag gör jag nog inte många knop.. magen gör ont o jag e grinig o trött så  får väl roa mig med o diska undan o sen slappa eller nåt.. om jag inte piggnar till sen..

Ta hand om varandra , man vet aldrig vad som väntar runt nästa hörn..

puss o kram

hormonrubbad :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar