Min viktnedgång

Genväg till

25 februari 2011

Helgen kommen :D

Goddagens ja då var det åter igen fredag och helgen står framför oss.. I morgon ska vi köra o handla och se om man hittar nåt skoj som jag vill ha i försenad födelsedagspresent :D Fast är så nöjd med vad jag har redan så saker betyder inte så mycket som kärleken till ens familj o vänner..

Inte alla som är så lyckligt lottad som vissa av oss och jag är tacksam för varje dag jag får med mina nära o kära..

Annars har det väl inte hänt så mycket sen sist jag skrev.. Försöker få ihop mina skolarbeten så jag kan skicka in dom för o sen bli klar med kurserna o hoppas på att få igång csn igen så jag oxå får nån inkomst.. är så jävla trött på att ha ont om pengar nu men va ska man göra.. man får bita i de sura äpplet helt enkelt o vänta på att tiden ska gå så man sen ser lite ljusare på framtiden för det blir ju bättre.. bara drygt o vänta o vänta på månaderna ska gå..

Har precis varit ute en rask lite längre runda med ozzy så nu kan man andas ut en stund innan det är dags igen framåt kvällsrundan . är så jäkla kallt ute ju vill ha vårvärme NUUU.. tycker vintern varit tillräckligt lång nu.. plus grader tack o gärna över 5 grader hehe..

mycket gnäll mellan varven men men sånt är livet i bland..

ha en trevlig o mysig helg mina nära o kära o var rädda om varandra

saknar några av er extremt mycket ni vet nog själva vilka ni är !!

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar