Min viktnedgång

Genväg till

16 februari 2011

6/7 Listan.. här åt jag / mitt favoritresmål

Hade jag varit smart .. hade jag för det första kunnat fotografera maten jag o mamma åt ute igår.. och för det andra tänkt på att jag faktiskt inte kan äta så mycket o bett om mindre måltid eller att jag o mamma kunde delat på maten haha.. stora varma mackor köpte vi.. och jag lovar dom va stora.. typ två stycken landgångsbröd skivor som var vikta på tvären .. jag åt en halv o lämna 1 o en halv kvar.. hm.. smart ..näääe.. men men lärt mig nåt till nästa gång.. tänk innan jag köper nåt.. hahaha..

Favoritresmål..

Har jag inget speciellt.. har inte rest så mycket och inte varit på semester utrikes.. bara lastbilat genom halva europa hehe..

jag skulle njuta av en resa nånstans där jag o maken bara kan rå om varandra en helg eller en vecka o bara kunna handla,mingla,mysa o äta gott utan o tänka på vare sig jobb,pengar eller annat.. men nångång ska det bli av så e de bara.. på ett eller annat sätt..

kramizz



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar