Min viktnedgång

Genväg till

15 februari 2011

Då var det dags igen...

Tjena

Efter ca 1 vecka med känningar i magen så har den onda veckan kommit igång igen.. 4e gången sen operationen med andra ord ca 1 gång i månaden med ca 5v i mellan.. så får nog ta o försöka få tag på en barnmorska snart för att boka tid för preventivmedelsrådgivning .. vill inte ha p-piller utan får se vad mer man kan bli erbjuden .. vill heller inte ha spiral tror jag.. kostar det nåt o få tex pstav eller p-spruta ? nån som vet ?? hihi

Igår var det alla hjärtans dag.. gjorde inget speciellt utan jag och ozzy åkte hem till mamma en sväng på eftermiddagen efter maken kört till jobb o sen var vi där till runt halv åtta på kvällen.. sen hem o fixa lite och vänta hem maken från jobbet.. sen blev det film o sen sängen..

Idag har jag ONT i magen ordentligt.. tagit panodil men de hjälpte inte så mycket.. eller så gjorde det det.. o då vill jag inte veta hur ont de gjort om jag inte tagit tabletter...... :S

Nu ska jag strax ta o fixa till mig lite , ska iväg med mammsen om en timme ca.. vi ska till biblioteket,fika , handla och jag ska sälja vår cykel på köpet som står kvar i sin kartong i hallen o samlat damm i snart 1 år eller nåt... hehe.. slängde ut den på blocket igår ..

En engelsk talande man som vill ha den och som kommer med buss till karlshamn i eftermiddag så erbjöd mig att komma dit med cyklen så han slipper åka buss hit oxå då det nog tar sin lilla tid .. så får hoppas han nu köper den.. skulle va kul o se hur han får den me sig på bussen dock för kartongen är ju rätt stor hehe.. men det är inte mitt problem .. bara jag får sålt den så är jag glad.

Ha en trevlig dag

kramizz


2 kommentarer:

  1. Anna i Mossahus =)15 februari 2011 kl. 16:48

    Alla P-medel kostar...
    Jag har P-spruta, man får en spruta var 3dje månad.. Det negativa med spruta är: vill man bli gravid kan det ta lång tid innan man blir det.. Men man sliper tänka på tabletter varje dag.. P-stav har jag hört kan vandra, men vill man bli gravid kan man bara ta ut den.. Kolla med MV, de har all info du behöver..

    SvaraRadera
  2. okej tack anna.. misstänkte de va du som skulle svara hihi :D va kostar p sprutan ? kramiz

    SvaraRadera