Min viktnedgång

Genväg till

10 februari 2011

4. Mina föräldrar och syskon

Hej hopp!
Lite info om mina föräldrar och mina syskon...

Jag har 2 systrar , Maria och Madelene.. Jag och Maria är helsyskon och Madelene är halvsyster , vi har samma mamma men ej samma pappa... Maria är född 1974 och Madelene 1983 och jag då så klart 1980.
Älskar mina systrar obeskrivligt mycket och kommer alltid finnas här för er.

Min storasyster Maria !

Min lillasyster Madelene

Mina Föräldrar.. Har min älskade mamma i livet och hoppas att hon får stanna i mååånga mååånga år till och hon har varit ett enormt stöd och är det fortfarande , hon när en sån perfekt mamma som alltid finns där om man behöver prata , gråta eller bara va... Älskar dig mammi för alltid o för evigt..
Min mamma Gittan
Min Pappa fick tyvärr lämna jordelivet alldeles förtidigt och jag var bara 2 år när han togs ifrån oss.. Så jag minns inte så mycket av han tyvärr.. men som tur är så har jag fått höra många historier om min pappa och har bilder osv .. Mamma har alltid pratat med oss om vår pappa och vi gör det än idag..
Jag saknar han nästan mer o mer ju äldre jag blir.. låter knäppt men så är det och många gånger har man funderat på hur livet sett ut om han levt idag.
Vi ses igen nån dag i himlen pappa ... älskar dig vila i frid...
Min älskade pappa Leif som lämna oss den 2 maj 1982


Ett av få foton på mig min storasyster och våran pappa !!

Min mamma fick åka hem från sjukhuset idag så lillasyster körde och hämta henne för några timmar sen så nu kan man slappna av lite igen .. man blev ju orolig även fast det inte var något allvarligt..

Men snart är hon hemma igen så hon får vila sig lite o umgås med lillasyster ..

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar