Min viktnedgång

Genväg till

1 mars 2011

Ny månad.. snart VÅR!!

God middag bloggvänner!

Ja då var det 1 mars idag och ännu en månad har passerat med rekordfart..

Man hann bli ett år äldre, komma under -20kg strecket på vågen denna månad som gott :D så inget ont i februari för min egen del.. men hann ju även hända en del tråkigare saker.. men bara och hoppas på att denna månaden blir mycket mycket bättre :D

Igår var ju jag och mamma på Ikea i älmhult o titta lite och shoppa lite.. själv blev det inte så mycket shoppande då jag inte tyckte jag hade råd o bara slänga ut en massa pengar på saker som jag egentligen inte behöver så det blev bara ett nytt överkast.. (våraktigt ljusblått) , en lampskärm och ett 6pack dricksglas.

Funderar skarpt på att sälja mina cocacola glas från macdonalds förra sommaren .. har ju komplett serie med 2 av var färg.

Idag ska jag och ozzy åka till mamma och sova över där inatt för imorgon kommer min älskade storasyster och kusin therese och hennes småttingar och hälsar på :D:D och jag har ju ingen bil just nu eftersom maken behöver den till jobb. då hans jobbebil är utlånad på annat håll hehe.

nu har jag inte tid o blogga mer ska ringa o snacka lite med min älskade man ! o berätta att han får soffan helt för sig själv hela kvällen .. då blir han säkert glaad :P

ha en bra mars dag

puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar