Min viktnedgång

Genväg till

30 januari 2011

Hemma Igen

God Eftermiddag!

Har inte haft tid och blogga på några dagar eftersom jag varit i skåne hos systrar o vänner :D Kom hem igen i går kväll vid lite efter 19tiden.

Har haft några kanonbra dagar nere i skåne med många skratt och massa snackande.

Tjejfesten i fredes var lyckad fast jag själv inte kommer delta i en tjejfest igen utan alkohol i kroppen haha för gud vilket tjattrande på alla fruntimmer hihi men de var kul ändå även om jag blev slut i huvudet mellan varven .. kanske åldern hahahaha..

Just nu sitter jag och väntar på att det ska komma en hit som ska köpa en grej av oss och efter det blir det köra och handla hem lite nödvändigt , kan ju inte köra innan eftersom jag inte vet exakt när dom tänkt dyka upp.

Sen blir de fixa nån middag o slappa i kväll med älsklingen , är trött idag men det är väl för det varit låånga dagar o nätter i skåne då man inte sovit som man ska heller hihi .

nej nu giter jag inte skriva mer hörs imorgon .

kramiz

1 kommentar: