Min viktnedgång

Genväg till

7 maj 2009

Ops

GodMiddag!
Känner lite mindre feberkänsla idag , kan ju hoppas att de vill försvinna helt.. vill som sagt inte va sjuk . Men de finns inte så mycket man kan göra åt saken .. utan man får ta de o sen hoppas på att de försvinner fort igen .
Låg o titta på One tree hill när jag gick in o la mig igår kväll och det blev rätt många avsnitt .. man vill ju inte sluta titta hihi.. Men till sist fick ja ge mig o försöka sova.

Idag händer de nog inte så mycket ska nog ta de lugnt här hemma igen .. eller nej jag ska ju tvätta .. hm måste ner o kolla nu för enligt va ja själv kommer ihåg så ska ja tvätta mellan 11-16..

o klockan är ju 11 nu. haha

skriver mer senare kram kram
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar