Min viktnedgång

Genväg till

18 maj 2009

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Så härligt när man börjar närma sig slutet på städningen =) Sitter just nu och väntar på att golven ska torka . Sen har jag lite smått kvar som lite dammning o lite sånt kvar. Sen ska man in i duschen så är man själv ren o fräsch oxå precis som resten av hemmet =)
Har varit några uppehåll i städningen då jag har pratat i tele, snackat på datan och varit ute en sväng med vovven .

Fick precis ett lyckosamtal min älskade lillasyster fick lägenheten hon ville ha.. så hon flyttar in redan i morgon =) Fan vad glad jag är för hennes skull att de ordna sig så fort !! Så i morgon blir det till att vara flytthjälp o packhjälp . Faaan vad sköönt.. älskar dig sis o hoppas du kommer trivas i nya lägenheten.

Nej nu ska jag se om golvet torkat så man vågar röra sig igen haha..

Ha en trevlig kväll

kraamizz
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar