Min viktnedgång

Genväg till

13 maj 2009

Verkstadshjälpreda!

Godkväll!
Blev ingen tvättning för min del idag. Har varit iväg med min älskade make på hans jobb, vi har pratat om allt möjligt och jag har hjälpt han lite , varit lite verkstadshjälpreda. haha Men det var trevligt blev inte så lång stund utan några timmar bara hihi. Har varit hemma en stund nu och suttit o snackat om vad man kan spara in pengar på osv.. men det är inte lätt .Men ska göra ett försök .. minska på diverse saker.. Retar mig bara på att jag inte kan minska min månadskostnad på min mobil.. 3 är det enda telebolag jag vet som inte går med på nåt sånt. Alla andra kan man typ göra de hos men de kostar kanske en 1000lapp.. Men det hade jag varit glad över för de hade ja täckt på 2 månader med de abonnemanget jag har nu. Så retligt så man kan få tuppjuck hihi.

Har precis startat vatten på kokning så vi kan fixa lite käk blir stuvade makaroner o falukorv, mums mums och som vanligt blir det nog film till de. Imorron är det en särskild dag så då ska vi "fira" lite.. god mat o bra film o mysa eller vad de nu blir haha. Men nåt utöver de vanliga ska ske iallafall får se vad som sker helt enkelt. Mer om detta skriver jag i morrondagens blogg.

Önskar er alla en riktigt trevlig afton !

kraamizzar
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar