Min viktnedgång

Genväg till

11 maj 2009

inte min dag!!

Inte min dag idag!
Fick diskat o dammsugat sen kom sis på besök en liten stund, sen satt jag o titta på teve o fundera på om ja skulle baka nåt gott. Gick ut o gjorde rulltårta.. när jag vänta på att den skulle svalna innan jag kunde lägga på smörkrämen så börja jag skära upp margarin till smörkrämen plus kladdkakan ja tänkte göra. när jag ska dra av smöret från kniven mot skålen så på nåt konstigt vis lyckas jag skära mig i tummen.. blödde ganska rejält.. ringde kuss o fråga om hon kunde komma in o hjälpa mig lite.. så det gjorde hon .. tack gumman .. tur ja har dig så nära hihi.. när jag klantar mig. När jag sen ska bre på smörkrämen så fastnar allt o ja rulltårtan gick sönder.. bläääh.. gick inte bättre för kuss heller så nåt fel måste de blivit.. haha.. Kuss hjälpte mig me kladdkakan iallafall.. så kan ju hoppas att den blir bra.

så ska nog inte göra så mycket mer idag mer än bara ta de lugnt för det är nog inte min dag idag ...

väntar på att gubben ska komma hem från jobbet blir väl snart el om nån timme förmodar jag..

nej nu ska jag återgå till teven..

kraamizz
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar