Min viktnedgång

Genväg till

12 maj 2009

Underbara Älskade!

Hej hej!
Ja här är situationen den samma som de övriga dagarna som passerat nyligen.. hostar o hostar , riktigt rethosta kan man lugnt säga.. kliar i halsen osv. Så man är inte världens piggaste .

Måste passa på o tacka min Kuss för allt du hjälpt mig med och du ställer upp för mig i stort sett ALLTID!!! Vet inte hur jag ska tacka dig för det du gör och gjort för min skull. Du kommer när jag skadat mig, du hjälper mig med enkla saker som hålla ozzy när vi gick till affären.. du tycker kanske detta är struntsaker.. men det tycker inte jag.. tycker det är så fantastiskt underbart att ha en vän som dig o som ställer upp inom några minuter.. kanske beror på att vi nästan bor grannar hihi men ändå.. har gett dig lite "tack"gåvor idag.. hoppas du blir glad hihi .. inte så mycket men de e ju de lilla som räknas eller hur!! hihi
älskar dig kuss Tess tack för allt!!

Idag händer de nog inte så mycket.. ska försöka ta mig igenom dagen utan några större ansträngningar för att försöka lugna hostan osv.

Nu hojtar kussiluss på msn så ska chatta me henne en sväng..

ha en härlig dag

kramiz
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar