Min viktnedgång

Genväg till

14 maj 2009

WOW!!

För fem år sen var jag ett nervöst spektakel, hade fullt upp med och städa o fixa hela min stora etta haha.. satt nervös i flera timmar o vänta på samtalet om att HAN snart var framme.. spännande spännande hade ingen aning om hur han såg ut mer än de lilla jag sett i cam o på foto.
När klockan närma sig 18tiden satt jag och prata med min gumma Gizmo tror jag prata med henne rätt länge ända tills jag såg bilen komma utanför.. Nervös ja de kan man lugnt säga att jag va.. Gizmo har berättat hur min mun gick i ett.. och att hon fick säga åt mig att lägga på luren när han klev av bilen hahaha.. Sen när jag såg han stå här utanför.. min första tanke var "WOW fan va snygg han är" Han kom in , jag fick en kram och en kass med godsaker i hihi. Han hade även köpt en ask CIGG till mig för han kände redan då på sig att jag rökat som sjutton o inte hade några kvar när han kom . Och det stämde haha hade inte en cigg kvar.
Sen for vi iväg ut till hyllinge blev en "romantisk" middag på Max haha.. men roligt hade vi .. Efter det blev de in på maxi eller citygross o handla hem mat inför helgen.
Sen hem igen och satt o prata o hångla lite i min soffsäng haha .. Senare på kvällen kollade vi på film "Grabben i graven brevid" riktigt bra film.
Sen sprang grannarna förbi titt som tätt o var nyfikna på vem som kommit till mig och som fått mig att bli så kär. hihi
Sen blev de massa mys och prat och en underbar kväll / natt.
Denna dagen glömmer jag aldrig och det är idag exakt 5år sen Han med stort H kom in i mitt liv och sen dess har det varit Vi!!!

Älskar dig Niclas och kommer alltid göra det!

************************************************




Idag har man full rulle ska städa ordentligt hihi , umgås me sis hon messar väl snart tror jag.. sen när hon åkt hem igen så blir de städa ännu mer för lär inte hunnit så mycket innan hon kommer. Sen ska jag försöka komma på nån god middag till kvällen och sen blir det myskväll med mannen i mitt liv. Ska kolla på film och självklart blir det "Grabben i graven brevid" !! hihi

Så har ganska fullt upp denna dag..

Älskar mina vänner o min familj!!!

kraaamizz
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar