Min viktnedgång

Genväg till

27 maj 2009

tjoheej

GodMiddag!
Blev en fullspäckad dag även i går , först städa jag här hemma, sen blev de att jag o kuss körde ut till sis o fika sen körde vi o lämna volvon som jag lånat när ja hjälpt lillis o flytta sen körde vi inom lillis o hälsa på en snabbsväng o sen vidare mot mysans skola o hämta henne sen hem till sis igen o satt o snacka m.m. sen körde hon mig kuss o ozzy hem . Satt vid datorn en stund skrev sen handlinglista o vänta hem mannen. ut o handla lite på citygross o sen inom oj för de vi inte hitta på citygross hem o packa upp o sen kom kuss me familj in o hälsa på en stund. Efter dom begett sig hela vägen hem hihi så fixa vi midda.. snabblagat korv me bröd hihi. O innan vi hunnit äta upp kom kuss in igen .. så kolla vi på 2 filmer o umgicks o hade trevligt som alltid .

Idag står det tvättning på schemat i eftermiddag.. kan säga att det verkligen behövs för jag va inte hemma när jag skulle tvättat sist så ni kan själva tänka er tvätthögen .. ska bli skönt o bli av med det iallafall. Men innan dess hinner man nog med lite spel o städning m.m.

återkommer kanske med mer senare

kraaamizz


free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar