Min viktnedgång

Genväg till

5 maj 2009

blåst o regn...

Ännu en dag då man mest håller sig inomhus , det blåser och regnar och inte en skymt av blå himmel man ser. Totalt grålagd himmel. Så lär nog bli en heldag med regn o blåst känns de som.

Igår var kuss och Natalia här på eftermiddagen , vi spelade kort och satt och snacka och hade de trevligt som vi alltid brukar ha =) På kvällen blev det en runda till oj och handla lite smått och hämta ut paket som gubben beställt =) dekaler till vår nya bil . Som vi förhoppningsvis får till helgen. Sen fixa jag middag, satt och spela lite på King.com och sen var de dags för kvällsrundan med Ozzy , strax efter vi kommit in igen så gick jag in till Kuss, så spelade vi lite mer kort o fortsatte babbla om allt möjligt. Kom hem vid 2 tiden inatt .. oops tiden går fort när man har roligt.
Idag vet jag som vanligt inte vad som händer men blir det man alltid gör ,plocka o fixa i hemmet, sen blir de nog spela spela spela eller nåt =) .

nej nu ska jag hitta på nåt..

kraamizz
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar