Min viktnedgång

Genväg till

18 maj 2009

Update

Har inte varit här o uppdaterat på några dagar men har varit fullspäckat o händelserik helg så därför har jag inte hunnit med o skriva nåt här.

Finns en del som jag ej kommer att skriva om här ändå för det är lite privat o inget som behöver komma ut till hela vida världen.

Vi fick iallafall hämtat hem vår nya bil i fredes och sen har mannen min o grannen varit inne i stan o fixat med den i stort sett hela helgen. Sen har jag varit en del hos kuss o umgåtts med henne. Har även varit hos min Lillasyster o pratat o umgåtts . Hoppas att allt blir bra till slut o att du får den lägenheten du vill ha. Finns alltid här för dig!

Idag har man en hel del och fixa med . Finns en hög med disk som inte försvinner av sig själv, dammsugning eftersom dammet o hundhår inte heller försvinner av sig själv hihi.. Och sen lite undanplockning m.m. Ska även hitta in i duschen o fräscha till sig själv.

Sen får man se om man har orken att ta sig ut i trädgården o fixa lite där oxå för det behövs . Allting på en gång . Men så blir det när man inte tar de efterhand o eftersom jag inte blivit frisk än så orkar jag inte . Har denna envisa hosta kvar som håller mig vaken på nätterna o gör att jag sover länge. Hoppas verkligen att den snart försvinner på torsdag har jag haft denna envisa hosta i 2 veckor.

Väntar oxå på att kuss katt Miz ska komma igång med sin förlossning så det kommer ut några små söta kattbebisar hihi.. Jag gissar på 3 st ska bli kul o se vad resultatet blir hihi.

Nej nu ska jag kika runt på mina vänners bloggar o kolla läget och sen blir det nog försöka komma igång med städning o röjning =)

Ha en trevlig måndag !!

kraaamizzar
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar