Min viktnedgång

Genväg till

15 maj 2009

Äntligen Helg!

Freeeedaaaaaaaaaaaag!!!!!!!!!!!

Längtar till i eftermiddag då vi ska köra och hämta vår nya bil =)) Ska bli så kul med ny bil och den är så jävla fiiiin hihi ..

Så dagen idag lär väl gå sakta framåt bara för man längtar efter nåt..

gårdagen var händelserik .. Lilla Natalia hade problem o andas andades väldigt fort så kuss var nere på vårdcentralen med henne.. och de enda dom gjorde där va o kände med handen om hon hade feber o sa att hon hade feber o att dom fick återkomma som idag för o träffa läkaren :O när kuss kom hem börja natalia bli ännu värre så hon ringde rådgivningen o de tyckte hon skulle åka in på akuten för det lät som hon hade fått antingen lunginflammation eller rsviruset. Så dom åkte in på akuten och fick hjälp där .. det visa sig att hon hade fått astma :O och fick sån astma medicin att andas in . Dom tyckte det var himla konstigt att dom inte gjort nåt nere på vårdcentralen för man tar rätt allvarligt på när småbarn får problem med andningen.. men det är det idiotstället i ett nötskal. Tur dom åkte in ju.. Så nu mår hon bättre lilla gumman.. Skönt o höra..
Jag och niclas hämta hem pizza o tittade på filmen som vi titta på 5 år tidigare oxå hihi sen blev de lite teve och sen film o mys i sovrummet .

Har fortfarande den jäkla hostan kvar.. kom på igår kväll att om jag ligger på mage så hostar jag knappt.. men jag har svårt för o ligga på magen hela tiden så jag har ju inte gjort de inatt .. men har nog fått lite mer sömn än va ja brukar ..

Idag har man inte så mycket o fixa o dona med här hemma heller utan mest lite undanplockning o så .. rätt skönt faktiskt o få en slappedag.

I helgen blir det fix med bilen , får se om jag hänger med i morron eller om det blir johnny så hänger ja nog med söndag. Men vi får helt enkelt se vad som sker hihi.

Nej nu ska jag återgå till kussiluss på msn som oxå hon blivit sjuk nu.. känner mig skyldig .. men var fasiken fick jag de i från då ??

kraaamizzar
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar