Min viktnedgång

Genväg till

3 maj 2009

Nätet är på Plats =)


Äntligen blev de klart.. var lite osäkert om det skulle bli av idag , då marken är stenhård . Men två hårt kämpande killar gav aldrig riktigt upp utan fortsatte kämpa tills det var klart . Och det är Jag så GLAAD över!! Tack grabbar för hjälpen!! Niclas o Johnny har bankat o slått och spikat klippt häcken lite och en del annat. =)

Jag har rensat mellan plattorna oxå så det blev fint och klippt gräsmattan.. Men behövs klippas ytterligare då det lägger sig ner o då ej blir klippt.
Kuss hjälpte mig och räfsa och sopa hihi .
Har oxå fått upp några solcellslampor skulle nog kunna tänka mig typ 3 till så får väl se vad gubben säger . Men det får bli närmare slutet på denna månaden tror jag.. Får ju ta lite i taget.


Är så skönt nu att Ozzy kan va ute utan att man behöver oroa sig att han ska springa iväg in o skälla ut grannarna eller springa ut på stora gräsmattan och jaga nåt som är där. Går ju en del hundar precis utanför tomten oxå mindre kul så nu är det skönt för nu vet man att han inte tar sig nånstans.. Så länge han inte hoppar men tror inte han gör det.
Har ju nya grannar nu på både sidor om oss så det är extra skönt att ha fått upp nätet.

Nu ikväll blir det slappa, ska in i duschen och sen ska det fixas lite mat blir varma mackor =) gott gott och enkelt o göra.

Imorgon ska jag om vädret tillåter ut o fixa balkongen och plocka lite mer i trädgården och rensa upp.

Får se om de blir att vi hämtar hem våra trädgårdsmöbler eller vad vi gör hihi får snacka med gumman i klippan oxå om de ju :P Är där dom står nu för vi var ju där typ varje dag nästan förra sommaren hihi. Men behöver ju nån skön solstol o ha i trädgården :P

Nej nu ska jag spela lite på king.. kuss visa mig ett spel i går kväll o jag har blivit besatt .. nej hehe ente helt men nästan :P

önskar er en trevlig söndagskväll !!

kramizar







free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar