Min viktnedgång

Genväg till

13 maj 2009

Planer..

Börjar bli trött på denna hosta nu.. men finns inte så mycket o göra mer än vänta ut den.. nån dag försvinner den .. önskar de kunde va idag bara.. Har så mycket jag vill göra men har inte orken pga av hostan tar den mesta kraften jag har..
Jag vill klippa gräset,baka , städa .. listan går att få lång.. vill komma på nåt kul o hitta på i morron för min älskling när han kommer hem från jobbet.. men vet inte vad .. funderar o funderar på detta hihi ..

Igår kväll fick jag för mig att baka så det blev en drömrulltårta.. denna gången lyckades jag lite bättre hihi.. Men har dock inte provsmakat den än.. så det blir de väl lite senare.

Sen blev de att jag gick in till kuss .. kollade på film o umgicks.. blev rätt sent..
Men men sover ändå kasst eftersom min hosta är som jävligast på natten o morgonen.

Idag ska man även ner o tvätta har kvällstiden idag.. Blir nog inte så lång tvättdag idag heller har kanske 2-3 maskiner om jag gissar rätt kanske 4.

Nej nu ska jag fortsätta fundera på vad jag kan göra i morron o sen ska jag fixa nåt ätbart är hungrig.

Ha en bra dag!

kraamizzar
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar