Min viktnedgång

Genväg till

8 maj 2009

Pojkarna i Mitt Liv!

GodMiddag!
Blev aldrig nån uppdatering igår, glömde bort de och hade dåligt med tid .. så här kommer en liten gårdagens händelser.

Blev en del städning fick ett ryck på eftermiddag o röjde inne på toaletten , fick undanlagt all ren tvätt. Hade inte så mycket denna gången så kuss tvättade oxå lite =)
Så det blev en massa spring till tvättstugan . På kvällen blev de pasta o kebabkött o vitlökssås mumsigt värre :D
Sen satt jag o spela lite o snacka med kuss på msn. Blev sugen på nåt gott så gick o fixa lite chokladpudding , sen bjöd in kuss på filmtittande o godisätande hihi. Blev att vi tittade på "pojkarna i mitt liv" den är bra den filmen . Har sett den innan , men kuss hade aldrig sett den så hon var helt inne i den och tyckte den va bra. Skönt o höra att jag kan välja bra filmer ibland haha.
Klockan var närmare 2 när filmen var slut och då blev de raka vägen in i sängen.

Har hosta o kli i halsen idag .. annars känns de hyfsat bra.. förutom ont i ryggen för att jag nog ligger på ett håll mestadels av natten.

Idag blir det lite röjning igen och sen vet jag inte om det är dags för oss o hämta hem vår nya bil eller om de blir senare nån dag i helgen. Får se vad mannen min säger sen.

Har inte så mycket mer o skriva om just nu så avslutar här med en trevlig dag hälsning till er alla! och Trevlig Helg!!

kraaamizz

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar