Min viktnedgång

Genväg till

2 maj 2009

2 maj!

Hej hopp!

Ja då var det lördagen den 2 maj !


Idag har man varit iväg och hämtat hem vår bil som stått hemma hos sis sen i torsdes , blev att kuss o natalia hängde med och natalia somna i nikkies bilstol hihi.. men vakna igen när vi kom hem till sis. Sen satt vi där o snacka en stund och nu är man hemma igen har käkat macka och väntar på att syrran o mysan ska komma hit o packa in ett paket som sis ska ge till en jobbekompis som gifter sig idag.

Hade en stor kartong här hemma som de kunde använda sig av för att packa in de dom köpt.

Sen ska jag ut till klippan så ozzy får leka med Buffa och matte ska sitta i solen o bränna sig lite tror jag nog jag e lite sugen på idag.. men får se hur de blir hihi. Sen vet jag inte när vi är hemma min gubbe o marias gubbe är ju nere i malmö o shoppar loss på biltema.
Så man får se vad som händer när dom kommer hem igen .

Ska väl upp en sväng på pappas grav idag oxå är ju 27 år sedan han dog idag.. Vila i frid pappa!!
Finns alltid i tankarna..

Nej nu ska jag plocka undan lite till här hemma innan syrran kommer.. men önskar er alla en riktigt bra dag !!
Speciellt en person som Fyller år idag.. ( se tidigare inlägg :P )

Älskar mina vänner o min familj!!


Talis somna i bilen på väg till sis. hihi =)


Kraaaaaaaaaamizzar

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar