Min viktnedgång

Genväg till

9 maj 2009

Aj Aj!

Hej Hopp!
Gårdagen innehöll både trevliga o mindre trevliga saker, vid ett tiden ringde min älskling och sa att han snart kom hem då han råkat ut för en liten olycka på jobbet,han skulle byta fjäder på ett släp och när han drog för att få loss den så flög en bit av och tången flög rakt upp i hakan på han.. ajajaj.. blev dock inte så stort märke men blödde i ett antal timmar innan de gav upp. När han kom hem ringde han vårdcentralen o fick komma ner så de fick titta på de. Läkaren tyckte de va för litet att sy så han fick bara en tejpbit. men den hade ju blivit genomblödd nästan innan han var hemma igen så han fixa lite här hemma själv me en liten kompress bit o plåster. Snacka om tur i oturen typ 1-2cm högre upp och de hade satt sig i tandköttet o kanske en tand. Idag ser de bättre ut tack o lov.

Jag och Ozzy var inne hos kuss hela eftermiddagen då våra gubbar stack i väg o skulle hjälpa Roger . Så det blev kortspel och fika och snack o bus med Natalia.
Senare på kvällen kom kuss in hit så kolla vi på film.

Idag ska man STÄDA märks direkt när man inte gör de varje dag. Eller jag städa lite igår oxå men tog inte disken så de är den jag ska ut o fightas med nu . :P

Annars vet jag inte vad dagen har för plan får se vad mannen min känner för. Blir ingen bil denna helgen iallafall för säljaren hade inte fått tag på nån besiktningstid. Så de blir nog i början på nästa vecka istället.

Ser ut att kunna bli hyfsat väder idag , har ju regnat rätt bra i natt . Men nu skiner solen .

Ha en trevlig lördag!

kramizar
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar