Min viktnedgång

Genväg till

24 maj 2009

Full Rulle!

hej svejs det var inte igår man var här o uppdatera.. har varit iväg hela veckan så har inte haft tid att sitta vid datorn.

Har hjälpt lillasyster att flytta och fixa i hennes lägenhet , rivit tapeter, städat o haft oss.. och där är mycket kvar än men sakta men säkert och superfint kommer de blir när det väl blir klart.

Så det har varit tidiga morgnar o sena nätter sen raka vägen hem i sängen o sova.

Idag har vi varit en sväng hos lillasyster o sen blev de kaffe hos storasyster o sitta o snacka lite allmänt o diverse saker o händelser.

Sen har vi städat lite här hemma och nu sitter jag här o bloggar o väntar på att mannen min ska komma hem så jag kan försöka installera ett spel på datorn så jag kan testa spela med syster online haha ska bli kul o se hur det går .

Va ute en sväng med Ozzy, Kuss o Natalia , ner om netto och sen hem igen .

Ikväll blir det nog lugnt ska fixa middag o spela osv..Kanske blir det en tvserie kväll med kuss om hon har lust tid o ork hihi.. Måste ju se Ghost Whisperer haha..

Nej nu ropar kuss på msn

ha en fortsatt trevlig söndag !

kramizz
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar