Min viktnedgång

Genväg till

3 maj 2009

Fram och Tillbaka!

Söndagen är kommen efter långledig helg för mannen min! Idag ska de ske lite förändringar .. men först en liten uppdatering från gårdagen.

Stack iväg ut till sis igen efter jag kommit hem därifrån första gången , då hon var stressad o sen var tvungen o köra hem för att släppa in sonen så jag packa in kartongen hon skulle ha plus ozzy i bilen och körde ut där igen. Hjälpte sis med att packa in paketet, snacka lite och Ozzy sprang ute o lukta i trädgården och på Sessan men fick tillsägelse från henne när han lukta för mycket.. Hon har precis löpt därav de extra luktandet o pipandet från min hund hihi..
Sen ringde mannen min och fråga var jag var o att han var hemma . Bestämde att vi sket i att bege oss till klippan .. jahapp var bara o köra hem igen haha.. Men men får köra ut till klippan en annan dag då . När jag kom satte jag mig o kolla i diverse kataloger.. efter Nät m.m. till trädgården. Hitta mest på Jula , fjäska lite för gubben och sen körde vi ut till Jula.. självklart var allt slut i stort sett.. Handla lite annat smått, fick även trädgårdslampor såna solcellslampor.. =)
Sen körde vi till Bauhaus.. men där var de svindyrt.. men dom hade stolpar till typ samma pris.. till o med 5öre billigare haha.. men eftersom vi inte hitta nåt nät så handla vi inget .. när vi kom ut kom jag på att vi aldrig kolla om där fanns 10meters rullar på Jula.. så blev att vi körde dit igen hihi, gick in o kolla men det jag hade sett i katalogen var inte det niclas trodde jag menat.. o när vi kolla runt lite så hitta vi sånt han menat för en 50lapp extra utöver de jag tänkt innan. Så vi slog till o köpte det, sen blev de in på BauHaus igen o köpa stolpar och nåt att fästa nätet med .
Efter de körde vi inom hans jobb o hämta lite grejor som kunde behövas , sen en sväng inom Mekonomen.. och sen hem o lasta av allt.
Sen blev de städning här hemma jag diska o la in rentvätten och niclas dammsuga hela hemmet o plocka undan.
På kvällen blev de köpemat hihi , sen spelade niclas tvspel och jag gick in till kuss o umgicks med henne , blev lite spelande på datan o lite kortspel o sen lite musikklipp på youtube.. roligt värre hade vi hahaha..
Sen var klockan helt plötsligt halv två nästan två innan jag gick hem .. tiden går fort när man har roligt. haha

Vi har fått dille på att spela patiensduellen fast tvärtom , då kungen är "ess" o ess är "kung" haha lite klurigt o bygga uppåt istället för neråt men de går .

Blev raka vägen in i sängen när jag kom hem.. gick upp lite innan 10slaget idag.

Ska se om där finns nån som vill hjälpa oss idag och fixa med nätet osv.. Niclas tänkte att vi skulle fråga kuss o johnny men nu kom jag på att de går nog icke för dom ska ha kalas idag ju hihi.. så får se hur vi löser de ..

Men önskar er alla en trevlig söndag !!

Kraaaaaaaamizzar
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar