Min viktnedgång

Genväg till

14 mars 2011

Funderingar!

Godkväll på er !

Helgen har flugit förbi och det är åter igen måndag .. en annorlunda vecka här hos oss då maken jobbar eftermiddag så man blir lite småförvirrad på vad man ska göra för jag är ju van vid att va själv från de jag vaknar tills kvällen men nu är han ju hemma hos mig fram till 13 tiden och sen inte hemma förräns vid 23 tiden på kvällen.. Men det går det oxå hehe.

Jag har några dagar funderat på om man skulle sätta sig och skriva ner allt man minns sen man var liten .. så långt tillbaka man bara kan komma.. även om man inte kommer ihåg allt men skriva ner det man varit med från barndomen tills idag .. både roliga o tråkiga saker m.m. som en egen liten memoar på hur ens liv varit hittills..
Ni tycker kanske jag är lite väl djup nu och varför ska man göra nåt sånt om man minns det i huvudet..
svar på det iså fall är att man kommer ju ofta på mer och man kan gå tillbaks o läsa om man känner för de nån dag i framtiden.

Ska bara komma på var jag ska skriva det om jag ska skriva det i en egen blogg eller via word eller anteckningar m.m. i datorn.

Får se om jag gör slag i saken eller inte.. hade till o med tänkt fråga några släktingar om dom skulle vilja skriva lite om just mig o vad som hände när jag var liten för därifrån minns jag inte mycket .. från typ innan födsel till 6-7års åldern.

Men nu till nåt helt annat..

idag klanta jag mig på morgonen och spillde ut kaffe på min laptop.. mesta hamna på touchpaden så fick springa o torka av den.. o sen ville den inte fungera riktigt utan va väldigt slöö på o flytta på markören.. så tog min andra trådlösa mus .. fast jag är ju så van vid min touch nu o vill den ska funka.. som tur va så funka den igen efter en stund.. tror det kom kaffe under plattan men lyckades inte få upp det så ja kunde kolla.. men den har funkat galant sen den börja funka igen ..

Snart dags o utnyttja ens drulleförsäkring kanske om jag fortsätter så här.. den har ju ramlat i golvet en gång så jag kan inte stänga locket helt på ena sidan.. o nu kaffe dopp haha.. jaja.. det löser sig.. :P

Nu sitter man här själv o har tänt lite värmeljus i köksfönstret o sovrumsfönstret :D tjuuusigt haha..


Skulle lagt ut lite bilder på min vovve men har inte lagt in dom i datorn än så det får bli en annan dag..

Nu ska jag återgå till datorn en liten stund o sen får ja se vad ja hittar på..

saknar mina skåningar.. <3

puss o kram

PS. Varit Blekingebo i 1 år nu :O Tiden bara rusar !!!!!!!! DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar