Min viktnedgång

Genväg till

31 mars 2011

Hur kan han missa ?

Godmorgon

Ännu en ny dag , vakna som vanligt vid 8 men låg kvar till kvart i nio eller nåt .. sen blev det ut o rasta vovven, hem o dricka kaffe o äta macka.. o nu är klockan redan 20 över 10. Tiden går undan som vanligt..

Igår kväll sa maken att han skulle nog hämta sin allergimedicin som idag.. så jag la fram kortet åt honom när ja va uppe sista rundan i går kväll . La kortet brevid hans telefon,snus och headset, tänkte då kan han inte missa de.. men vad ligger kvar på bordet när jag stiger upp .. jo kortet.. så tror inte han hämtar nån allergimedicin idag haha.. om han inte kör hemom först ..

Igår fick jag äntligen bli av med all tvätt , sen försökte ja organisera bland alla mina tröjor.. blev lite bättre men där är massor.. så tröjor behöver ja nog inte på ett tag.. iallafall inte vanliga typ linnen,tshirt,3kvartsarm, o lång ärmade .. bara tjocketröjor jag behöver ha lite nytt av snart. Har ju fått massa tröjor från både storasyster,lillasyster,kusin ,mamma :D

Visst ja kan nog sortera ut lite snart som är för stort . o där finns även en del som inte passar riktigt ännu.. men dom sparar ja ju så klart.

Vikten står still som vanligt.. men tror det beror mycket på att jag inte rör mig tillräckligt,inte får i mig tillräckligt med vätska.. dom där 2 literna är dryga o få i sig.. o speciellt då ja mellan varven glömmer bort o dricka på nån timme el två.. men tur att all vätska räknas så jag kommer nog upp i ca 1 lit men ska ju helst bli 2lit .. funderar skarpt på o göra ett schema eller nåt på va ja ska dricka o när för o försöka få igång drickandet på riktigt.. ätandet går väl hyfsat .. Men snart kan ja träna lite mer o ofta o så fort vädret blir lite varmare blir det nog roligare o gå lite längre rundor ute oxå.

Annars händer det väl inte så mycket.. sitter här hemma o kommer ingenstans eftersom vi inte har nån bil för tillfället mer än jobbebilen.. men det går det oxå .. brukar inte fara rundor så mycket ändå o känner ja för o åka till mammi så kommer hon säkert o hämtar oss :D

Idag har jag inget speciellt planerat utöver det vanliga.. så får väl se vad som händer .

skriver kanske mer senare

kramizar så länge

1 kommentar:

  1. Alltid lika kul att läsa din blogg gumman =) saknar dej sååå massa massa love you kramiz

    SvaraRadera