Min viktnedgång

Genväg till

4 mars 2011

Yes :D:D:D

God middag!

Sitter o väntar på att telefonen ska ringa .. så vi kan åka hem till mamma o fixa o dona hos henne :D

Skulle ta på mig kläder innan o hitta byxorna jag fick av min kuss för några månader sen som hon sa dom kan du ju kanske ha sen.. Provade dom hos henne då , fick på dom men de saknades typ 2 -3 cm så jag kunde knäppa dom..

Idag när jag provade dom fick jag på dom o kunde knäppa dom :D:D:D utan att dom sitter alldeles för tajt oxå .. gud va härligt de känns när man kan prova kläder som man inte kunnat ha innan och det plötsligt passar .. då fattar man lite mer att man går ner i vikt o minskar i centimetrar osv..

Idag har jag fått gjort 100 situps,50 rumpövningar och 6 armhävningar.. har träningsvärk i armarna så hoppa över armhävningarna idag o gjorde fler situps :D

ska ju bära lådor snart så då får armarna lite träning :D

var bara tvungen o skriva lite om att jag fick på byxorna :D att man kan bli glad för så lite egentligen hihi

älskar mina vänner tack för ni finns

puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar