Min viktnedgång

Genväg till

30 mars 2011

Efterlysning av Blå himmel och sol !!

God förmiddag!

Idag vakna jag vid 8 tiden , somna tidigare än jag brukar igår så det var skönt o komma upp i tid.. hade ju fått in en bra vaknaupp tid innan sommartiden gick in för då vakna jag oxå vid klockan 8 men sen när vi ändra klockan då blev det ju återigen vid 9 tiden.. Men får hoppas jag vaknar vid 8 i fortsättningen nu oxå ..

Tycker dock att molnen kan försvinna o den kyliga luften så vi kan få vårväder igen med solsken o blå himmel..

Blev inget tvättande igår eftersom jag blev så trött o slö på eftermiddagen , men idag har jag varit nere och satt upp tvättid så det börjar jag roa mig med vid 12tiden fram till 17 . Ska bli skönt o bli av med all tvätt samt att jag får städat samtidigt för det brukar jag alltid göra :D

igår hade min älskade storasyster gjort ett jättefint youtubeklipp om vår pappa som dog för snart 29år sen.. jätte fint blev det sis.. älskar dig !!


Här kan ni se klippet:
http://www.youtube.com/watch?v=SbWkIwH7Lzs

kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar