Min viktnedgång

Genväg till

29 mars 2011

Typiskt Mig!!

Tjena mina bloggläsare!
Igår var jag på skolan en sväng och lämna några böcker av dom kurser jag avslutat samt prata med min lärare o planera lite framåt.

Efter det körde jag hem till Mamma o hälsa på , fick ju passa på igår eftersom vi skulle ställa av bilen på kvällen .

Så jag och Ozzy hade jag med också så han kunde få busa o springa av sig.

Dock sprang han inte speciellt mycket för min lillasyster o hennes dotter och vovven Tjorven är hos mammi några dagar nu . O ni flesta vet ju vid detta laget hur min hund är när det är tikar i närheten oavsett om dom löper eller ej så tror han att han ska få till det. Så han såg man mest försöka sätta på stackars Tjorven eller med huvudet mellan hennes ben o lukta o hade sig , pep och gnällde som sjutton haha.. desperata gamle man min pojkelojk haha..
Så det blev mycket tjat från matte att han skulle lägga av o tramsa sig.. o mellan varven fick jag han till o lägga sig ner .. en bit i från Tjorven , o min vovve kan krypa när han själv vill .. han kröp fram till tjorven några gånger.. precis som han tänkte att jag ligger ju fortfarande ner så matte kan inte säga nåt :P

Han är knäpp ibland , fattar inte varför han är så tokig i töserna även fast dom inte löper.. det är bara Sessan , storasysters vovve som han inte gör så mot .. men dom har ju fått valpar ihop så det är kanske därför hahaha.

I alla fall så blev det 4-5 h vi var där ute hos mamma innan vi körde hemåt igen , var nog hemma vid 21 tiden .

Tog kort på hundarna igår med mobilen.. men kom på nu när jag tänkte lägga in dom att det kan jag ju inte eftersom jag inte hittat min laddare till mobilen o det är samma som usbsladden.. har ju en annan usbsladd som jag kan ladda mobilen med men den funkar inte att använda för att lägga över bilderna... Så dom ligger ju bra i mobilen...

Typiskt mig o inte tänka på det igår hehe.

Idag har jag inte riktigt bestämt mig för vad jag ska hitta på , kanske gå ner o boka tvättid för nu börjar det blir massa tvätt igen.. jag som tänkte tvättat innan det blev för mycket.. men eftersom jag stack iväg med mammi istället så hann de ju samlas ännu mer .
Sen det vanliga plocka undan o diska osv..

Vädret är ju inge höjdare idag heller mulet o småregn mellan varven .. SOL kom tillbaka :D

Hörs kanske senare

kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar